رامینا در عالم تنهایی....

رامینا در عالم تنهایی....

رامینا
رامینا

گاهی اوقات ادم یه چیزایی رو میبینه و میشنوه و تجربه میکنه که نمیدونه باید به کی بگه و چیکارشون کنه!!اخه پیدا کردن کسی که بخاد به حرف ها و چرت و پرتات گوش کنه خیلییییییی سخته!من متولد اذر ماه سال 1376 هستم و یه دختر شاد وشنگول و احساساتی و لجباز و مغرور و شوخ و دیونه هستم و روابط اجتماعیم خیلییی خوبه!من این وبلاگ ساختم تا بتونم حرف هایی رو که تو دلم هست و نمیتونم به کسی بگم اینجا بنویسم!بلکه یکییییییییییی پیدا شد این چرت و پرتا رو بخونه!


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رامینا در عالم تنهایی.... و آدرس ramina20.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پیوند ها

اسمان ابی....

welcome

من وخودم دوتایی....

طرفداران ادام لمبرت

ملیسا و عشقش ادام لمبرت!

کیت اگزوز

زنون قوی

چراغ لیزری دوچرخه

مطالب اخير

ع.ج

یه خاهش...............

امتحان میان ترم............

یه اپ کوچولو از ادامی..............

تابستون.............

زبانم شد درس اخه؟؟؟

ضد حاااااااااااااااااال!!!!!

آرشيو مطالب

تير 1390

نويسندگان

رامینا

پیوند های روزانه

کیت اگزوز ریموت دار برقی

ارسال هوایی بار از چین

خرید از علی اکسپرس

الوقلیون

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com

امكانات جانبي

RSS 2.0

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 76
بازدید کل : 21641
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1

زبانم شد درس اخه؟؟؟

وای وای حتما دارین میگین دوباره این دختر غر غرو اومد.ولی جدی جدی ر.ی.د.ه(ببخشید!) شد به تابستونم.همه دوستام تا ساعت12 میگیرن میخابن.اونوقت من باید عین خروس ساعت7 صبح پاشم برم کلاس.دوست دارم ول کنم این زبان.ولی حیفم میاد به خدا!اخه چند ترم دیگه دیپلم میگیرم.همین الانشم انقد پز ترمم میدم به هم سن وسال های خودم.کلا تریپ خودشیفتگی میزنم!ولی خداییش حال میده سر کلاس.اصلا که ما نمیدرسیم سر کلاس.یا سوتی میدیم یا سوتی میگیریم!المپیاد سوتی راه میندازیم کله سحر.معلممونم انقد پایه خش میگذره.وقتی میبینمش یا سایمون کاول میافتم.اخهی انقدم دوسش دارم!  (پدرانه)بهترین چیز این که کلاسمون دختر و پسر قاطی.میرم عشقم هم میبینم.هر چند از من بدش میاد در حد المپیک و منم از دستش عصبانیم در حد المپیک.مرتیکه ... بی احساس.اسمش محمد ولی من بش میگم دوچرخه.اخه یه دوچرخه داره همش با اون میره این ور و اون ور.همیشه در ک.و.ن.ش دوچرخش.  وای 2 جلسه نرفتم کلاس کاراته.الان برم میکشم مربیم.کمربند مشکی دارم!سوز به دل همتون.تریپ خودشیفتگی زدم دوباره.خب من برم ناهار و بعدشم کلاس کاراته.اخه کی ساعت 3 ناهار میخوره که من بخورم.                 bye bye everybody



نظرات شما عزیزان:

هانا
ساعت16:12---22 تير 1390
هی روزگارباید بشینیم غصه بخوریم که چراطرف دوستمون نداره توهم یارودوست نداره؟
پاسخ:اره خیلیییییییی بی احساسن..............................بدجنسن....


هانا
ساعت12:29---22 تير 1390
میبینم که عاشقی هی روزگاربسوزه پدر عشق منم مثل تو اما چه میشه کردعاشقی دردسر داره
پاسخ:اوره.حالا چی کار کنیم ما؟


هانا
ساعت12:27---22 تير 1390
جمعیت ورزشکارن رامینا دان 1ملیسا خانونم دان 2 من هنوز تازه قهوه ایی گرفتم اما خدایش خوشم اومدشناختی یا نه
پاسخ:اشکال نداره میرسی تو هم.


ملیکا
ساعت22:42---21 تير 1390
سلام حالا تو جزو لینک های من شدی راستی با اسم وبت لینکت کردمپاسخ....باشه گلم مرسی.

ملیکا
ساعت15:19---21 تير 1390
سیلام با چه اسمی لینکت کنم؟

من
ساعت13:48---21 تير 1390
سلام.شماهم وب خیلی قشنگی داری

من لینکت کردم

راستی اپم و منتظر حضورت...........

موفق باشی

پاسخ...باشه عزیزم منم میلینکمت الان.اومدم.........


نیما
ساعت12:48---21 تير 1390
سلام رامینا جوون خوبی؟؟؟؟


از وبت خیلی خوشم اومد...خیلی وبه خوبی داری... پاسخ.........مرسی عزیزم بازم بیا.منم الان میلینکمت.


mrs.lambert
ساعت23:25---20 تير 1390
سلام عزیزم خنده دار بود؟اره مخصوصا اون جاستینه که کوتوله بود نه؟من غش کردم ولی ادامی حسابی جیگر شده بود عشقم.توهم کاراته میری؟من تکواندو میرم من دان 2 دارم
پاسخ...به خانوم لمبرت!خوفین شما؟اره دیدی جاستین چقذ فسقلی بود؟تو هم تکواندو میری؟ای ول دان2.من تازه1.


نیوشا
ساعت20:52---20 تير 1390
سلام عزیزم.وبلاگت خیلییییییییییییییییییی خوبه.بازم میام.پاسخ:باشه عزیزم خوشحال شدم مرسیییییییییییییییییییییییی!بازم بیا گلم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





20 / 4 / 1390برچسب: ,

|